Ik heb een klacht!
Wat moet ik doen als ik een klacht heb?
Als een product niet naar wens is, is dat natuurlijk bijzonder vervelend. Wij doen onze uiterste best om het product naar tevredenheid bij je te leveren.
Bij schade
Wanneer er schade aan een artikel is, vragen wij je dit eerst te melden via de e-mail.
Vermeld dan het volgende:
- Factuurnummer waarop het artikel vermeld staat.
- De exacte klacht.
- Foto’s van de schade.
Wij nemen dan contact met je op over de afhandeling van de schade. Het is niet altijd nodig het artikel retour te sturen.
Mochten wij dit wel van je vragen, dan vergoeden wij de verzendkosten van jouw retourzending.
Bij een klacht over afhandeling of levering
Mocht je een klacht hebben over de afhandeling van jouw bestelling, vraag, levering, of iets anders omtrent jouw bestelling, stuur ons dan een e-mail.
Wij zullen dan contact met je opnemen met een oplossing en eventuele verdere afhandeling.
Helder Kristal
De Morinel 196
8251 JB Dronten